Carrer de la Diputació, 355 08009 Barcelona
93 551 27 42
(Fax) 93 551 24 51
Sí
Funcions
Preparar els expedients i informes justificatius corresponents a modificacions de la relació de llocs de treball (RLT) de la Direcció General per a la seva posterior tramitació i efectuar el control de la despesa econòmica que se'n deriva.
Col·laborar en l'elaboració de descripcions de llocs de treball de la Direcció General.
Fer el seguiment i control pressupostari dels llocs de treball de la Direcció General.
Controlar l'estat de la RLT i la plantilla de personal de la Direcció General.
Gestionar els canvis d'adscripció que es donen en les convocatòries de selecció i de provisió de llocs d'administració i tècnic, així com en els processos extraordinaris de provisió de llocs del cos de Bombers.
Comprovar les propostes de necessitats de personal segons l'estat de la plantilla i revisar la documentació per a la possible provisió de llocs de treball.
Preparar la documentació per donar resposta a peticions d'accés a la informació pública i de transparència relacionades amb ofertes publicades a ATRI i sobre el seu procés selectiu.
Donar suport en la realització d'entrevistes de selecció de personal d'administració i serveis, si s'escau.
Preparar els criteris per a l'elaboració dels calendaris del personal laboral de la Direcció General, dissenyar propostes de models de calendari, controlar que els criteris dels calendaris laborals que s'han signat s'apliquin de forma homogènia a totes les unitats i regions i resoldre dubtes sobre la seva aplicació.
Col·laborar en l'elaboració de la documentació tècnica necessària per a la negociació amb els representants dels treballadors dels calendaris laborals.
Elaborar informes tècnics sobre la jornada i horari del col·lectiu del cos de Bombers i dels col·lectius de personal laboral que presten serveis a la Direcció General.
Fer el seguiment de la participació en vagues del col·lectiu de Bombers i del personal de la Direcció General i emetre'n els informes corresponents.
Donar suport en la gestió i tramitació de les diferents convocatòries de concursos específics de provisió de llocs de la Direcció General.
Dur a terme el control sobre la consolidació de grau i elaborar les resolucions de consolidació de grau del personal del cos de Bombers.
Participar i donar suport tècnic en la gestió dels expedients de segona activitat del cos de Bombers.
Preparar i tramitar els expedients d'adaptació dels llocs de treball del personal que presta serveis a la Direcció General, incloses les adaptacions en supòsits d'embaràs i lactància.
Preparar les resolucions relatives a situacions administratives, jubilacions, llicències i permisos del personal de la Direcció General.
Preparar respostes a les consultes que s'adrecen al Servei de Recursos Humans en matèria de personal, d'acord amb les directrius del cap del Servei, tant a consultes del personal propi com de la ciutadania mitjançant la bústia del ciutadà.
Preparar respostes a preguntes parlamentàries i a consultes que adrecen els sindicats i el Síndic de Greuges.
Preparar documentació relativa a peticions de fiscalització de la Intervenció Delegada i, si s'escau, per a la Sindicatura de Comptes.
A més, les pròpies del cos o l'escala a què ha de pertànyer la persona funcionària que l'ocupi (article 66 del Decret legislatiu 1/1997).
Normativa