Funcions
a) Impulsar i dirigir un model d'atenció ciutadana omnicanal integrat basat en l'experiència d'usuari i l'adequació a les demandes de la ciutadania perquè sigui consistent i coherent.
b) Dirigir i coordinar els serveis corporatius d'informació i d'atenció ciutadana per a tots els canals i determinar el marc general perquè es prestin amb qualitat i es difonguin adequadament.
c) Dirigir l'activitat corporativa de publicació de nous webs i aplicacions mòbils, alta de nous dominis o subdominis i l'obertura de nous comptes de xarxa social de la Generalitat.
d) Dirigir l'estratègia comunicativa de la Generalitat a les xarxes socials i als webs.
e) Dirigir i planificar l'oferta de serveis mòbils de la Generalitat per oferir serveis a la ciutadania, comunicar-s'hi o relacionar-s'hi.
f)Dirigir i ordenar el model d'atenció presencial integrat amb tots els canals i impulsar la creació d'oficines d'assistència en matèria de registre.
g)Dirigir i ordenar el model d'atenció telefònica i impulsar l'oferta de serveis més sensibles relacionats amb les condicions de vida de les persones desfavorides.
h)Fomentar, en els àmbits que són competència de la Direcció General, l'obertura de dades i la reutilització de continguts.
i)Impulsar els sistemes corporatius de registre, d'informació i d'atenció ciutadana.
j) Totes les de naturalesa anàloga que li encarreguin o que li atribueixi la normativa vigent.