Carrer de Mossèn Martí, 3 43800 Valls

Edifici accessible
No informat

dimecres, de 10 a 14 h.
Tancat el mes d'agost i els dies 24 i 31 de desembre.
Horari de registre
dimecres, de 10 a 14 h.
Tancat el mes d'agost i els dies 24 i 31 de desembre.
Observacions
Amb cita.
Consulteu per a cada tràmit les indicacions per a l'atenció presencial en les oficines.
Les cites es poden concertar a través del telèfon: 977 60 85 60.
Funcions
Informació a la ciutadania sobre recursos, serveis o prestacions del Departament o de la Generalitat de Catalunya.
Tramitació de prestacions, ajudes i recursos en l'àmbit d'afers socials i famílies (ajudes econòmiques per a famílies amb infants, prestacions per a persones amb discapacitat, pensions no contributives, renda garantida de ciutadania, reconeixement del grau de discapacitat, títol de família nombrosa, títol de família monoparental, etc).
Informació a les entitats sense ànim de lucre dels tràmits que poden realitzar davant l'administració, així com dels recursos o subvencions que poden sol·licitar.
Registre administratiu de documentació per a presentar sol·licituds d'acord amb el que preveu la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Punt d'atenció presencial per sol·licitar l'IdCAT Mòbil.
Normativa
- DECRET 338/1995, de 28 de desembre, de regulació de la Xarxa d'Oficines de Benestar Social. . Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 2153)
- ORDRE TSF/126/2016, de 17 de maig, del nomenclàtor dels equipaments cívics de la Direcció General d'Acció Cívica i Comunitària i de les oficines d'Afers Socials i Famílies, i del procediment d'assignació de la seva denominació. . Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 7131)
Informació addicional