Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Responsable de Tramitació

    Organigrama

Responsable

Sra.   Núria Triginer Gonzàlez

Càrrec

Responsable de Tramitació

Adreça
Carrer de la Diputació, 355
Població
08009  Barcelona
Telèfon
93 567 40 00
Fax
93 567 40 03
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible

Funcions

Gestionar i preparar els expedients sobre situacions administratives, comissions de servei i encàrrecs de funcions del personal del Servei Català de Trànsit.

Classificar la documentació dels expedients de personal i executar la digitalització de la documentació per tal de mantenir viu l'arxiu de consulta, d'acord amb els criteris establerts pel Departament.

Donar assessorament i suport al personal relacionat amb la gestió dels recursos humans en el procés d'introducció de dades en el registre de personal i la seva explotació mitjançant l'aplicació informàtica Click & Decide.

Redactar i tramitar la documentació referent als certificats de presa de possessió i de cessament del personal del Servei Català de Trànsit.

Donar suport en la gestió de la relació de llocs de treball (RLT) del Servei Català de Trànsit i participar en l'elaboració d'estudis relatius a la seva plantilla de personal.

Qualsevol altra funció que li encomanin de naturalesa anàloga.

A més, les pròpies del cos o escala a què ha de pertànyer la persona funcionària que l'ocupi (article 66 del Decret legislatiu 1/1997).

data actualització (01/12/2016)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya