Carrer de la Diputació, 355 08009 Barcelona
93 551 20 00
(Fax) 93 551 24 43
Sí
Funcions
Preparar i revisar jurídicament tota la documentació que s'ha de trametre a la Comissió de Retribucions i Despeses de Personal, a fi que informi preceptivament sobre les propostes que formula el Departament d'Interior que afecten l'àmbit retributiu o de despesa de qualsevol dels col·lectius que té adscrits.
Coordinar i preparar tots els tràmits i gestions que condueixen a les regularitzacions de nomenaments de funcionaris del cos de Mossos d'Esquadra i de Bombers, fer-se'n càrrec, i redactar la proposta de resolució corresponent que ha de signar l'òrgan competent.
Rebre les sentències de recursos contenciosos administratius i de procediments laborals que tenen incidència en la nòmina, informar jurídicament dels tràmits i gestions que cal efectuar per donar-hi compliment, i garantir i vigilar la seva execució.
Coordinar-se amb el Servei de Nòmines i Despeses de Personal i amb el Servei de Personal de la Direcció de Serveis per informar dels assentaments que s'han de gravar a la base de dades GIP i a la nòmina com a conseqüència de les regularitzacions de nomenaments de funcionaris del cos de Mossos d'Esquadra i de Bombers, i de l'execució de sentències, i fer-ne les comprovacions oportunes.
Elaborar els informes amb els càlculs retributius que s'han d'aplicar a la nòmina per fer efectiva l'execució de sentències amb incidència econòmica.
Coordinar i dur a terme tot el procediment de reclamació d'havers indeguts al personal del Departament i fer-ne el seguiment fins al seu rescabalament.
Coordinar, analitzar jurídicament, tramitar i elaborar les propostes de resolució de les reclamacions de quantitat que formula qualsevol persona que ha mantingut o manté una vinculació amb el Departament d'Interior.
Preparar tota la documentació i efectuar les propostes de resolució dels recursos administratius interposats en l'àmbit de les competències de la Sub-direcció General, i redactar els informes per als procediments davant d'instàncies judicials.
Gestionar i mantenir actualitzada la base de dades de control i seguiment dels procediments administratius i recursos administratius en matèries de competència de la Sub-direcció General.
Impulsar i proposar l'establiment de circuits administratius que impliquin una millora en la gestió i tramitació dels assumptes jurídics de l'àmbit competencial de la Sub-direcció General, encaminats al foment de l'Administració electrònica i la transparència.
A més, les pròpies del cos o l'escala a què ha de pertànyer la persona funcionària que l'ocupi (article 66 del Decret legislatiu 1/1997).
Normativa