Carrer de Sepúlveda, 148-150 08011 Barcelona
Funcions
a) Coordinar l'elaboració del Pla de treball anual de l'Institut i fer el seguiment del seu desenvolupament.
b) Donar suport a la protocol·lització dels mecanismes de relació amb institucions i organitzacions en matèria de seguretat i salut laboral.
c) Coordinar la gestió dels assumptes i els expedients administratius dins l'àmbit de les seves competències.
d) Donar suport organitzatiu al desenvolupament de les actuacions de l'Institut.
e) Elaborar la proposta d'avantprojecte de pressupost anual de l'Institut, així com el control i la gestió econòmics.
f) Elaborar els expedients de compres i contractacions de l'Institut, i fer-ne el seguiment de la gestió, en col·laboració amb la Direcció General de Relacions Laborals, Treball Autònom, Seguretat i Salut Laboral i la Direcció de Serveis, i d'acord amb els seus criteris.
g) Coordinar i supervisar la tramitació dels expedients de règim comptable i elaborar la proposta de despesa de l'Institut.
h) Gestionar i tramitar els ajuts a les organitzacions sindicals i empresarials relacionades amb la prevenció de riscos laborals.
i) Gestionar els assumptes del personal adscrit a l'Institut, en coordinació amb la Direcció de Serveis.
j) Coordinar la gestió dels registres, dels arxius i dels fons documentals de l'Institut al territori.
k) Elaborar, proposar i coordinar la formació interna del personal de l'Institut.
l) Altres funcions de naturalesa anàloga que se li encomanin.
Normativa
- DECRET 56/2024, de 12 de març, de reestructuració del Departament d'Empresa i Treball.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 9122)
- DECRET 289/2016, de 30 d'agost, de reestructuració del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 7196)
- DECRET 63/2015, de 28 d'abril, de reestructuració del Departament d'Empresa i Ocupació.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 6862)
Informació addicional