Carrer de Jaume I, 2-4 08002 Barcelona
Funcions
- Organitzar i gestionar les tasques administratives entre el personal adscrit a la Subdirecció General de Gestió i Coordinació Contenciosa i coordinar el personal administratiu del Gabinet Jurídic en les tasques d'arxiu.
- Donar d'alta els assumptes contenciosos.
- Analitzar totes les notificacions dels tribunals i els jutjats i la documentació que trameten els departaments i distribuir-les entre el personal per a la seva gestió.
- Gestionar la formació i especialització del personal administratiu de la unitat directiva, especialment pel que fa als procediments judicials de les diferents jurisdiccions.
- Donar suport al servei de procuradoria.
- Administrar els programes informàtics de gestió de la Direcció General d'Assumptes Contenciosos.
- Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que li sigui encomanada pels seus superior jeràrquics.
Normativa
- DECRET 289/2022, de 2 de novembre, de reestructuració del Departament de la Presidència.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 8785)
- DECRET 20/2019, de 29 de gener, de reestructuració del Departament de la Presidència.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 7800)
- DECRET 19/2022, de 8 de febrer, de reestructuració del Departament de la Presidència.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 8603)
- ORDRE PRE/28/2015, de 12 de febrer, d'estructuració dels negociats del Departament de la Presidència.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 6814)
Informació addicional