Travessera de les Corts, 131-159 - Pavelló Ave Maria 08028 Barcelona
93 227 29 00
(Fax) 93 227 29 90
Sí
Funcions
a) Definir, implantar i fer el manteniment del sistema de gestió documental corporatiu de la Generalitat en el Departament i en els organismes que en depenen.
b) Elaborar, aplicar i mantenir els instruments tècnics del sistema de gestió de la documentació del Departament.
c) Analitzar els procediments administratius del Departament per definir el quadre de classificació funcional i el mapa de sèries documentals.
d) Vetllar pel compliment de les directrius establertes en l'àmbit de la gestió dels documents electrònics en els projectes d'administració digital que es promouen en el Departament.
e) Participar i col·laborar en els projectes d'implantació de l'administració digital en l'àmbit de la gestió documental del Departament.
f) Gestionar i supervisar el servei de consulta i préstec de la documentació dipositada a l'Arxiu Central Administratiu, així com atendre les sol·licituds externes.
g) Elaborar, revisar i aplicar les taules d'accés, avaluació i tria documental.
h) Supervisar les condicions de conservació de la documentació dipositada a l'Arxiu Central i als arxius de gestió, i fer el seguiment dels dipòsits documentals, tot garantint les condicions de conservació i seguretat de la documentació ingressada, tant en suport paper com electrònic.
i) Dissenyar els continguts, programar i supervisar la formació en arxivística i gestió documental del Departament i dels organismes que en depenen.
j) Gestionar la planificació i execució de la recuperació dels fons extraordinaris de la documentació clínica dels centres sanitaris que tanquen de forma irregular, mitjançant l'elaboració de protocols d'accés, inventari i resolució.
k) Participar, en el marc de la Comissió Tècnica en Matèria de Documentació Clínica, en l'establiment de criteris homogenis per al tractament de documents, dades i informació que contenen dades sanitàries, destinats als centres sanitaris i sociosanitaris, i atendre les consultes de professionals individuals, tant de l'àmbit públic com privat.
l) Participar i col·laborar, si escau, en els grups de treball multidisciplinaris de coordinació de les actuacions de millora de la gestió de la documentació de la Generalitat.
m) Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que li sigui encomanada pels seus superiors jeràrquics.
Normativa
Informació addicional