Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Servei de Coordinació Administrativa

    Organigrama

Responsable

Sra.   Montserrat Alcaraz Casamitjana

Càrrec

cap del Servei de Coordinació Administrativa

Adreça
Carretera B-140 de Sabadell a Santa Perpètua de Mogoda, km 4,5 Finca Torreferrussa
Població
08130  Santa Perpètua de Mogoda
Telèfon
93 574 00 36
Fax
93 574 19 17

Funcions

Participar en l'elaboració de projectes i disposicions de caràcter intern en matèries pròpies de la Direcció General.
Col·laborar en l'elaboració d'informes tècnics en matèries pròpies de la Direcció General.
Elaborar estadístiques i estudis relatius a l'activitat i el funcionament de la Direcció General i propostes de millora de la qualitat dels serveis.
Participar en el disseny, la revisió i l'avaluació de procediments administratius i de treball i de models normalitzats en matèries pròpies de la Direcció General, i fer-ne difusió entre les diferents unitats.
Elaborar propostes de detecció de necessitats en matèria de recursos humans i materials i d'equipaments. 
Elaborar els programes de formació bàsica del personal del cos d'Agents Rurals, sota les directrius de la Direcció de Serveis.
Dur a terme la gestió ordinària de recursos humans, materials i econòmics assignats a l'àmbit de la Direcció General, sota les directrius de la Direcció de Serveis.
Supervisar l'execució dels programes d'actuació preventiva en matèria de riscos laborals en coordinació amb la Direcció de Serveis.
Supervisar l'arxiu, la custòdia i el registre de la documentació pròpia de la Direcció General, sota les directrius de la Direcció de Serveis.
Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que se li encomani.



data actualització (03/10/2014)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya