Establir i controlar l'aplicació de la imatge corporativa en totes les seus de l'Agència i en els diferents esdeveniments que es realitzin en elles, i homogeneïtzar la imatge corporativa a tots els espais de treball de l'Agència. Coordinar la gestió amb els diferents departaments que participen en el disseny i aplicació de la imatge corporativa en qualsevol àmbit.
Gestionar el diferent material corporatiu identificatiu de l'Agència de l'Habitatge. Establir formats, materials i disseny dels elements identificadors de càrrecs, unitats i ubicacions d'acord amb la imatge corporativa de l'Agència.
Identificar elements comuns estructurals d'imatge i d'equipament, i elaborar propostes d'homogeneïtzació per a l'organització de les diferents direccions i serveis territorials de l'Agència.
Elaborar propostes, en coordinació amb les unitats corresponents, de distribució harmònica dels espais de les dependències de l'Agència.
Proposar millores en els àmbits d'accessibilitat i senyalització de les dependències de l'Agència.
Coordinar les obres i remodelacions de les seus de l'Agència.
Reorganitzar els punts d'atenció al ciutadà. Establir els criteris d'unificació de la informació institucional que es facilita als usuaris garantint la formació del personal de l'Agència de l'Habitatge que la dóna.
Seguiment d'actuacions específiques competència de la Gerència.
Coordinar, distribuir i supervisar les tasques assignades al personal de suport que inclou la missatgeria externa, missatgeria interna i el correu postal.
Coordinar i supervisar la vigilància, neteja i jardineria dels edificis d'oficines de l'Agència, i gestionar l'ús de les sales de reunions.
Gestionar la recepció de la seu central de l'Agència.
Gestionar els aparcaments, els vehicles d'empresa i el lloguer de vehicles.