Carrer de la Diputació, 92 08015 Barcelona
93 228 71 00
(Fax) 93 228 71 05
No informat
Funcions
- Tramitar totes les gestions corresponents als convenis fets amb diversos organismes, així com les seves modificacions.
- Negociar amb els diversos organismes les valoracions cadastrals, així com els valors administratius.
- Contactar amb associacions de veïns sobre diversos problemes que afectin la seva repercussió fiscal.
- Coordinar la gestió de tributs pendents de ser liquidats.
- Coordinar el pagament telemàtic de tributs.
- Elaborar documentació d'informació demandades per entitats externes i internes.
- Resoldre dubtes i aclariments amb els usuaris sobre qüestions que graven el seu habitatge.
- Gestionar i fer el seguiment de la liquidació de les plusvàlues.
- Altres funcions de similar naturalesa i qualificació relacionades amb el seu lloc de treball.
Normativa
- LLEI 13/2009, del 22 de juliol, de l'Agència de l'Habitatge de Catalunya.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 5430)
- DECRET 157/2010, de 2 de novembre, de reestructuració de la Secretaria d'Habitatge, creació de l'Observatori de l'Hàbitat i la Segregació Urbana i aprovació dels Estatuts de l'Agència de l'Habitatge de Catalunya.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 5753)
- DECRET 262/2016, de 7 de juny, de reestructuració del Departament de Governació, Administracions Públiques i Habitatge.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 7138)
Informació addicional