Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Servei de Corporacions Públiques i Coordinació

    Organigrama

Responsable

Sra.   Carlota Francitorra de Font

Càrrec

cap del Servei de Corporacions Públiques i Coordinació

Adreça
Carrer de Pau Claris, 81 (Casal Sant Jordi)
Població
08010  Barcelona
Telèfon
93 316 41 00
Fax
93 316 41 33

Funcions

a) Donar suport i assistència jurídica a tots els òrgans de la Direcció General.
b) Gestionar els registres de col·legis professionals i consells de col·legis professionals, d'associacions professionals i d'acadèmies de Catalunya, i dirigir les accions d'inscripció d'actes d'aquestes entitats.
c) Assessorar els col·legis professionals i els consells de col·legis professionals, d'associacions professionals i d'acadèmies de Catalunya en els aspectes relatius als actes inscriptibles en els registres.
d) Supervisar i coordinar l'actualització de les dades relatives a les entitats jurídiques inscrites en els registres que gestiona el Servei.
e) Coordinar les actuacions conduents a fer efectiva la publicitat registral dels assentaments registrals de les entitats dels diferents registres de la Direcció General i supervisar les actuacions que corresponguin a les entitats que gestiona el Servei.
f) Col·laborar en els programes interdepartamentals de millora i coordinació dels registres i dels censos d'entitats jurídiques, amb el seguiment i control de les aplicacions informàtiques de suport als registres a la Direcció General.
g) Elaborar els estudis i fer les propostes de fixació de les demarcacions registrals i notarials de Catalunya, preparar i tramitar les convocatòries de les oposicions i els concursos de notaris, registradors de la propietat, mercantils i de béns mobles, i elaborar les resolucions de nomenament corresponents.
h) Fer el seguiment i donar suport al Consell Interacadèmic de Catalunya.
i) Gestionar els convenis relatius a l'àmbit material de la Direcció General i instruir els procediments relatius a les convocatòries d'ajuts i subvencions.
j) Coordinar i supervisar els projectes relatius a l'organització de ponències, jornades i simposis en què participa la Direcció General en matèria d'entitats jurídiques.
k) Coordinar la gestió de recursos humans, el seguiment pressupostari, el suport administratiu i l'arxiu d'expedients de la Direcció General.
l) Coordinar el manteniment de la informació de les actuacions de la Direcció General amb les unitats del Departament competents per a la planificació i l'avaluació de les polítiques departamentals, així com el manteniment de la informació als portals corporatius.
m) Qualsevol altra funció anàloga que li sigui encomanada pels seus superiors jeràrquics.



data actualització (04/08/2016)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya