Carrer de la Diputació, 355 08009 Barcelona
Responsable
Sra. Sílvia Lluís i Massa
Càrrec
responsable de Documentació
93 551 20 00
Sí
Funcions
Realitzar les actuacions administratives necessàries de suport als responsables de les unitats tècniques que conformen la unitat de Planificació i Infraestructures.
Elaborar la documentació necessària per a la tramitació dels procediments administratius de la unitat, relacionats amb expedients tècnics d'obres i manteniment i de contractació administrativa, així com d'altres que se li encarreguin expressament.
Coordinar els tràmits administratius que ha de resoldre el responsable de la unitat i fer-ne el seguiment.
Controlar i tramitar els documents comptables de la unitat.
Organitzar, gestionar, mantenir i custodiar els arxius de la unitat, així com bases de dades, per a la correcta gestió i tramitació dels expedients relatius a les activitats i actuacions pròpies de la unitat de Planificació i Infraestructures.
A més, les pròpies del cos o escala a què ha de pertànyer la persona funcionària que l'ocupi (article 66 del Decret legislatiu 1/1997).
Normativa