Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Responsable de Documentació

    Organigrama

Adreça
Carrer de la Diputació, 355
Població
08009  Barcelona
Telèfon
93 551 20 00
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible

Funcions

Realitzar les actuacions administratives necessàries de suport als responsables de les unitats tècniques que conformen la unitat de Planificació i Infraestructures.

Elaborar la documentació necessària per a la tramitació dels procediments administratius de la unitat, relacionats amb expedients tècnics d'obres i manteniment i de contractació administrativa, així com d'altres que se li encarreguin expressament.

Coordinar els tràmits administratius que ha de resoldre el responsable de la unitat i fer-ne el seguiment.

Controlar i tramitar els documents comptables de la unitat.

Organitzar, gestionar, mantenir i custodiar els arxius de la unitat, així com bases de dades, per a la correcta gestió i tramitació dels expedients relatius a les activitats i actuacions pròpies de la unitat de Planificació i Infraestructures.

A més, les pròpies del cos o escala a què ha de pertànyer la persona funcionària que l'ocupi (article 66 del Decret legislatiu 1/1997).


data actualització (20/11/2018)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya