Carrer de la Diputació, 92 08015 Barcelona
93 228 71 00
(Fax) 93 228 71 05
No informat
Funcions
- Coordinar la gestió dels ajuts personalitzats amb els serveis socials municipals especialitzats per completar i actualitzar les dades.
- Proposar millores en l'eina informàtica de gestió d'aquests ajuts per adaptar-la als nous requeriments de la normativa vigent.
- Informar les persones interessades i els agents sobre l'estat dels expedients.
- Fer de mitjancer i negociar amb assessors legals o entitats bancàries per garantir la permanència i/o la propietat de l'habitatge a la família.
- Supervisar l'emissió de resolucions i comunicacions a les persones sol·licitants.
- Verificar els continguts dels llocs web que informen sobre els ajuts personalitzats.
- Controlar el pressupost d'aquesta línia d'ajuts.
Normativa
- LLEI 13/2009, del 22 de juliol, de l'Agència de l'Habitatge de Catalunya.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 5430)
- DECRET 157/2010, de 2 de novembre, de reestructuració de la Secretaria d'Habitatge, creació de l'Observatori de l'Hàbitat i la Segregació Urbana i aprovació dels Estatuts de l'Agència de l'Habitatge de Catalunya.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 5753)
- DECRET 262/2016, de 7 de juny, de reestructuració del Departament de Governació, Administracions Públiques i Habitatge.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 7138)
Informació addicional