Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Responsable de Nòmines


Adreça
Carrer de la Diputació, 92
Població
08015  Barcelona
Telèfon
93 228 71 00
Fax
93 228 71 05

Funcions

  1. Coordinar, gestionar i tramitar mensualment la nòmina del personal i les assegurances socials del personal de l'Agència.
  2. Controlar la gestió del pagament de les dietes i beneficis socials del personal de l'Agència.
  3. Avaluar i gestionar mensualment les incidències de nòmina en tot allò que deriva i afecta les retribucions del personal de l'Agència.
  4. Reportar a la Direcció Operativa Financera, Pressupost i Compres la documentació de les retencions a compte sobre els impostos, i elaborar-ne els certificats necessaris.
  5. Estudiar, avaluar i tramitar tota la documentació necessària per dur a terme la formalització dels documents de noves contractacions i modificacions contractuals.
  6. Gestionar i realitzar el seguiment del contingut dels drets econòmics del personal recollits en el marc normatiu o conveni del personal: préstecs, bestretes.


data actualització (23/07/2018)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya