Gestionar la Bústia de Consultes als Serveis Jurídics.
Coordinar en el territori les consultes jurídiques i la bústia interna d'assessorament.
Assessorar internament i donar resposta a consultes jurídiques per mitjans electrònics o d'altres que permetin simplificar i agilitar els procediments.
Elaborar informes jurídics relatius a disposicions de caràcter general i normatives relacionades amb l'habitatge protegit i amb l'habitatge gestionat per l'Agència.
Elaborar informes jurídics en matèria d'habitatge protegit per a organismes, institucions i altres departaments o administracions públiques.
Redactar documents jurídics d'expedients relatius a disposicions generals en l'àmbit de l'adjudicació d'habitatges.
Informar sobre la validesa de documents jurídics en l'àmbit de l'Àrea pròpia.
Avaluar la suficiència de facultats i representació per a la formalització d'acords, convenis o contractes.
Col·laborar en qüestions jurídiques relacionades amb l'habitatge amb altres òrgans de la Generalitat.
Donar suport jurídic a comissions i òrgans col·legiats.