Dissenyar, desplegar i supervisar les polítiques de Recursos Humans en l'organització en matèria de formació i desenvolupament, sistemes d'avaluació, selecció i classificació professional, política retributiva, atenció als treballadors, així com garantir el suport de l'organització en la direcció per objectius i col·laborar en el Pla de comunicació interna.
Dirigir l'elaboració i implementació de dissenys organitzatius i d'estructures afavorint l'optimització i racionalització de les estructures, recursos i funcionament.
Dirigir i supervisar l'execució del Pla de qualitat d'acord amb els objectius establerts, impulsant la sensibilització per la qualitat a tota l'organització.
Dirigir l'auditoria de processos implementant millores organitzatives i procedimentals.
Dirigir i supervisar les relacions laborals vetllant pel seu correcte desenvolupament.
Dirigir i supervisar la contractació, administració i control de la plantilla.
Dirigir i supervisar el Pla de prevenció de riscos i salut laboral.
Representar legalment a l'organització davant d'organismes públics i jurisdiccionals.
Gestionar el pressupost de capítol I controlant i analitzant les desviacions i proposant les mesures correctores corresponents.