Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Direcció Operativa per la Coordinació dels Sistemes d'Informació i Atenció Ciutadana (Agència de l'Habitatge de Catalunya)

    Organigrama

Responsable

Sr.   Xavier Roig i Zabaleta

Càrrec

director Operatiu per la Coordinació dels Sistemes d'Informació i Atenció Ciutadana

Adreça
Carrer de la Diputació, 92
Població
08015  Barcelona
Telèfon
93 228 71 00
Fax
93 228 71 05

Funcions

  1. Definir amb la Direcció de l'Agència la tipologia d'informació d'acord amb les polítiques d'habitatge desenvolupades per la Secretaria d'Habitatge i Millora Urbana.
  2. Divulgar i coordinar aquesta informació amb tots els operadors públics o privats arreu del territori.
  3. Coordinar els processos de gestió i tramitació dels expedients de les diferents direccions a fi de respondre àgilment i ràpidament a la ciutadania.
  4. Garantir l'adequat desenvolupament i implementació dels projectes associats a Tecnologies i Sistemes d'informació, i establir polítiques, normatives i procediments en matèria de procés de dades.
  5. Gestionar transversalment tota la informació i coordinar totes les direccions per canalitzar la comunicació.
  6. Vetllar pel control documental que tramita l'Agència.
  7. Altres funcions que, provinents de les diferents direccions, puguin derivar de la conveniència de gestionar informació de cara a donar resposta a la ciutadania.



data actualització (23/07/2018)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya