Carrer de Girona, 20 08010 Barcelona
93 567 23 23
(Fax) 93 567 23 60
No informat
Funcions
a) Dirigir i coordinar la gestió pressupostària i comptable, la contractació, els convenis, les subvencions, i els serveis generals de l'Escola.
b) Dirigir la gestió de recursos humans i coordinar les actuacions en matèria de riscos laborals i medicina preventiva del personal amb el departament d'adscripció.
c) Coordinar les sol·licituds de suport i assistència jurídica que presta l'assessoria jurídica del departament d'adscripció.
d) Dissenyar instruments per a la planificació i avaluació dels objectius de l'Escola i fer el seguiment de l'execució i avaluació del Pla de Govern en l'àmbit de les competències de l'Escola incorporant els eixos de transformació democràtica, social, verda i feminista de l'Administració pública establerts.
e) Coordinar i implementar l'estratègia de gestió de dades i la seva incorporació al Portal de Dades Obertes.
f) Garantir que totes les dades es disposen segmentades per gènere (Home/Dona/No Binari).
g) Supervisar i coordinar les mesures d'organització interna per garantir el compliment de la normativa de transparència i accés a la informació pública, i de la protecció de dades.
h) Coordinar i fer el seguiment dels projectes d'Administració digital.
i) Estudiar i elaborar propostes d'implementació de sistemes de gestió de la qualitat, així com estudiar i elaborar els sistemes d'indicadors que permetin l'avaluació dels serveis i la presa de decisions.
j) Impulsar, coordinar i supervisar les propostes d'anàlisi, racionalització i simplificació de processos.
k) Coordinar la resposta a les peticions d'informació dirigides a l'Escola per part d'altres institucions.
l) Impulsar, planificar i dirigir la gestió documental i l'arxiu de l'Escola.
m) Supervisar i coordinar la gestió tècnica del web, de la intranet, de les xarxes socials i dels continguts de les bases de dades d'informació corporativa de l'Escola.
n) Dirigir, coordinar i supervisar la implantació, el suport i el manteniment de les tecnologies de la informació i de la comunicació.
o) Actuar com a òrgan responsable de l'aplicació de les polítiques d'integritat, de la transversalitat de la perspectiva de gènere, la igualtat de tracte i la no-discriminació, i l'equitat en la planificació, la gestió i l'avaluació de les actuacions de l'Escola, mitjançant l'exercici de les funcions establertes a l'article 8.2 de la Llei 17/2015, de 21 de juliol, d'igualtat efectiva de dones i homes; a l'article 10 de la Llei 11/2014, del 10 d'octubre, per a garantir els drets de lesbianes, gais, bisexuals, transgèneres i intersexuals i per a erradicar l'homofòbia, la bifòbia i la transfòbia; a l'article 19 de la Llei 5/2008, de 24 d'abril, del dret de les dones a erradicar la violència masclista, i a l'article 32 de la Llei 19/2020, de 30 de desembre, d'igualtat de tracte i no-discriminació.
p) Fer el seguiment de l'activitat parlamentària i de Govern en tots els assumptes que interessin a l'Escola, i preparar la informació necessària per donar resposta a les iniciatives del Parlament de Catalunya i als informes sol·licitats pel Síndic de Greuges i altres institucions, sens perjudici de les funcions que puguin correspondre a altres òrgans del departament d'adscripció.
q) Gestionar la informació sobre els òrgans col·legiats propis de l'Escola i sobre la presència de representants de l'Escola en òrgans col·legiats de Govern, d'entitats amb personalitat jurídica pròpia o de comissions, consells i altres.
r) Donar suport a la secretaria del Consell rector de l'Escola.
s) Qualsevol altra que se li encomani en relació amb les anteriors.
Normativa
- DECRET 289/2022, de 2 de novembre, de reestructuració del Departament de la Presidència.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 8785)
- DECRET 20/2022, de 8 de febrer, de reestructuració de l'Escola d'Administració Pública de Catalunya.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 8603)
- DECRET 19/2022, de 8 de febrer, de reestructuració del Departament de la Presidència.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 8603)
Informació addicional