Carrer de la Diputació, 355 08009 Barcelona
Responsable
Sra. Montserrat García i Fernández
Càrrec
responsable de Gestió de Qualitat
Funcions
Dissenyar, impulsar i coordinar, amb les persones responsables de les unitats de la Direcció General de Protecció Civil, la creació d'un sistema de gestió de qualitat adaptat a la prestació dels serveis públics d'emergències.
Implementar un sistema de gestió de qualitat de la Direcció General de Protecció Civil, amb especial cura del Centre de Coordinació Operativa de Catalunya.
Documentar les actuacions dutes a terme en manuals de gestió i en manuals de gestió de qualitat i garantir-ne l'actualització i difusió corresponents.
Dissenyar projectes d'avaluació i control de qualitat dels serveis que presta la Direcció General de Protecció Civil, en coordinació amb les unitats implicades, i participar-hi.
Prestar assessorament i suport en les tasques de millores organitzatives i funcionals de la Direcció General de Protecció Civil, en coordinació amb les unitats responsables d'organització del Departament.
Coordinar les actuacions necessàries per a la participació de la Direcció General en el disseny i la implantació de plans i programes interdepartamentals, així com per a la definició de la planificació estratègica, la programació i l'avaluació de les polítiques de la Direcció General.
Vetllar pel compliment de la normativa vigent en matèria de protecció de dades de caràcter personal a la Direcció General de Protecció Civil.
Assessorar en l'elaboració de la carta de serveis de la Direcció General de Protecció Civil i coordinar-ne l'elaboració.
Qualsevol altra funció que li encomanin de naturalesa anàloga.
A més, les pròpies del cos o l'escala a què ha de pertànyer la persona funcionària que l'ocupi (article 66 del Decret legislatiu 1/1997).
Normativa