Via Augusta, 202-226 08021 Barcelona
Responsable
Sra. M. José Martínez Becares Perfil
Càrrec
cap de la Secció de Gestió del Personal d'Administració i Serveis
Funcions
a) Tramitar i gestionar els assumptes relatius al personal d'administració i serveis del Departament.
b) Tramitar els expedients referents a les situacions administratives, incompatibilitats, execució d'expedients
disciplinaris, permisos, llicències, certificacions, reconeixements de serveis previs i altres incidències del
personal d'administració i serveis del Departament.
c) Difondre la normativa aplicable en cada moment i assessorar el personal d'administració i serveis del
Departament en matèria de drets i deures.
d) Gestionar la resolució dels processos de provisió i selecció dels cossos generals i especials.
e) Emetre informes respecte a les propostes de les diferents unitats del Departament en relació amb el
personal d'administració i serveis, i fer-ne les valoracions corresponents.
f) Donar suport a la Sub-direcció General en les relacions amb les organitzacions sindicals del personal
d'administració i serveis.
g) Supervisar el sistema de control horari i d'elaboració de les targetes d'identificació.
h) Qualsevol altra funció que li sigui encomanada en relació amb les anteriors.
Normativa
- DECRET 196/2023, de 14 de novembre, de tercera modificació del Decret 59/2022, de 29 de març, de reestructuració del Departament d'Educació.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 9042)
- DECRET 120/2023, de 27 de juny, de segona modificació del Decret 59/2022, de 29 de març, de reestructuració del Departament d'Educació.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 8947)
- DECRET 135/2022, de 19 de juliol, de modificació del Decret 59/2022, de 29 de març, de reestructuració del Departament d'Educació.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 8714)
- DECRET 59/2022, de 29 de març, de reestructuració del Departament d'Educació.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 8638)
Informació addicional