Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Secció de Secretaria dels Serveis Territorials a les Terres de l'Ebre

    Organigrama

Responsable

Sra.   Marta Herranz i Casanova

Càrrec

Cap de la Secció de Secretaria (e.f)

Adreça
Carrer de Ramon Salas, 33 (anteriorment c. de Ruiz de Alda)
Població
43870  Amposta
Telèfon
977 70 65 34
Fax
977 70 67 51

Funcions

La Secció de Secretaria dels serveis territorials exerceix, d'acord amb els criteris de la Direcció de Serveis del Departament, les funcions següents:

a) Gestionar, tramitar i donar suport en els assumptes en matèria de personal competència de la direcció dels serveis territorials.
b) Gestionar l'arxiu.
c) Coordinar els serveis generals, el manteniment i la seguretat de les dependències centrals dels serveis territorials.
d) Gestionar els fons de maniobra i tramitar els subministraments i pagaments, quan correspongui.
e) Gestionar i tramitar, quan escaigui, l'assignació i el lliurament als centres dels fons per finançar les despeses de funcionament i el control sobre la seva justificació.
f) Tramitar i proposar els expedients de caràcter econòmic dels centres i serveis, així com tramitar la gestió del pressupost.
g) Coordinar i administrar, quan correspongui, els serveis i centres.
h) Coordinar l'atenció i informació al públic a les dependències dels serveis territorials.
i) Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que li encomanin els seus superiors jeràrquics.



data actualització (24/01/2019)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya