Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Secció de Situacions Administratives

    Organigrama

Responsable

Sra.   Alba Martínez i Puig

Càrrec

cap de la Secció de Situacions Administratives

Adreça
Carrer de Rivadeneyra, 6
Població
08002  Barcelona
Telèfon
93 567 17 00
Fax
93 365 77 86

Funcions

a) Preparar i tramitar les propostes de resolució de situacions administratives de personal que no siguin competència d'altres òrgans.

b) Realitzar i tramitar les certificacions necessàries sobre la prestació de serveis.

c) Assessorar els departaments sobre les consultes relatives a situacions administratives i incidències de personal.

d) Informar sobre el règim de previsió social i d'integració de personal al servei de la Generalitat de Catalunya.

e) Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que li sigui encomanada.



data actualització (27/09/2018)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya