Via Augusta, 202-226 08021 Barcelona
Responsable
Sra. Sílvia Casas Martí Perfil
Càrrec
subdirectora general de Polítiques de PAS i Prevenció de Riscos Laborals
Funcions
a) Coordinar la gestió dels assumptes relatius al personal d'administració i serveis adscrit a les unitats administratives i als centres educatius del Departament, en coordinació amb les unitats que tenen competències en aquesta matèria.
b) Elaborar la proposta d'avantprojecte de pressupost pel que fa al capítol de personal d'administració i serveis, en coordinació amb les unitats competents en aquesta matèria.
c) Supervisar i controlar l'elaboració de la nòmina del personal d'administració i serveis del Departament i vetllar pel seu manteniment.
d) Supervisar les convocatòries de provisió i selecció del personal d'administració i serveis del Departament.
e) Representar el Departament en els diferents òrgans col·legiats de negociació de condicions dels treballadors, coordinar les relacions sindicals i elaborar i analitzar les propostes sobre els temes objecte de negociació, dins l'àmbit dels diferents col·lectius de personal d'administració i serveis.
f) Assessorar les diferents unitats del Departament en matèria de personal i coordinar i supervisar l'activitat dels serveis territorials en l'àmbit de les seves competències.
g) Col·laborar en l'anàlisi, la definició i la implementació de les polítiques en matèria de personal d'administració i serveis, establint sistemes d'avaluació dels resultats.
h) Supervisar l'anàlisi i definició dels llocs de treball del personal d'administració i serveis i l'assignació a les estructures organitzatives tant de personal d'administració i serveis com de personal docent.
i) Col·laborar en l'elaboració del pla anual de formació del personal d'administració i serveis.
j) Planificar, dirigir, coordinar i analitzar l'aplicació de les actuacions que s'hagin de dur a terme en el Departament o per part del Departament en matèria de seguretat i salut, informar-ne la resta d'unitats i donar suport tècnic a les actuacions dels serveis territorials en la matèria.
k) Vehicular i coordinar l'aplicació de les propostes que, en matèria de riscos laborals i en els àmbits de la seva prevenció, correcció i formació del personal, formuli el Servei de Prevenció de Riscos Laborals, regulat en el Decret 183/2000, de 29 de maig.
l) Qualsevol altra funció que li sigui encomanada en relació amb les anteriors.
Normativa
- DECRET 196/2023, de 14 de novembre, de tercera modificació del Decret 59/2022, de 29 de març, de reestructuració del Departament d'Educació.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 9042)
- DECRET 120/2023, de 27 de juny, de segona modificació del Decret 59/2022, de 29 de març, de reestructuració del Departament d'Educació.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 8947)
- DECRET 135/2022, de 19 de juliol, de modificació del Decret 59/2022, de 29 de març, de reestructuració del Departament d'Educació.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 8714)
- DECRET 59/2022, de 29 de març, de reestructuració del Departament d'Educació.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 8638)
Informació addicional