Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Responsable de Suport Administratiu (DPG)

    Organigrama

Responsable

Sra.   Maria del Mar Ruiz Molina

Càrrec

responsable de Suport Administratiu (DPG)

Adreça
Avinguda de Serra Galliners, s/n (Universitat Autònoma de Barcelona)
Població
08193  Cerdanyola del Vallès
Telèfon
93 582 03 37
Fax
93 586 79 38
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible

Funcions

Gestionar l'agenda del cap de la Divisió de Planificació i Gestió i atendre i filtrar les consultes, les trucades telefòniques i les visites del cap de la Divisió i del personal tècnic adscrit a la unitat.

Preparar la documentació necessària per a les convocatòries, reunions o grups de treball en què participa el cap de la Divisió, així com la documentació administrativa relacionada amb l'operativa i l'organització del cos de Bombers, del cos de bombers voluntaris i de la resta de personal que intervé en actuacions operatives.

Mantenir actualitzades les bases de dades de la Divisió.

Actualitzar, classificar i mantenir l'arxiu dels documents generals de la Divisió sota la coordinació del cap de la Divisió.

Gestionar les entrades provinents de la Subdirecció General Operativa i les sortides generades dins la pròpia unitat o unitats dependents, portar-ne el control i fer-ne el seguiment.

Tramitar la facturació i les comandes a proveïdors de la Divisió, fer-ne el seguiment i fer les peticions internes de material per al personal de la unitat.

Tramitar les hores extraordinàries i dietes del personal adscrit a totes les unitats dependents i fer-ne el seguiment.

Col·laborar en l'elaboració d'informes tècnics i expedients relatius a matèries pròpies de la Divisió.

Donar suport en l'elaboració de fitxes, instruccions operatives, procediments, estadístiques, gestió de personal i matèries relacionades amb els bombers voluntaris i amb la declaració de segona activitat.

Donar suport en l'elaboració de propostes i informes relacionats amb la formació de bombers.

Donar suport en l'elaboració de la documentació de les campanyes forestals.

Donar suport en la cerca de dades o d'informació per facilitar les tasques de donar resposta a les preguntes parlamentàries.

Tramitar les situacions administratives del personal del cos de Bombers que depengui de la Divisió.

Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que li encomani el cap de la Divisió.

A més, les pròpies del cos o escala a què ha de pertànyer la persona funcionària que l'ocupi (article 66 del Decret legislatiu 1/1997).


data actualització (09/10/2018)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya