Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Secretaria Territorial de la Inspecció Territorial de Treball a Barcelona

    Organigrama

Responsable

Sra.   M. Montserrat Álvarez Fuertes

Càrrec

Secretària territorial de la Inspecció de Treball de Barcelona

Adreça
Travessera de Gràcia, 303-311
Població
08025  Barcelona

Funcions

Correspon a la Secretaria Territorial l'exercici de les funcions següents:

a) Dirigir, planificar i coordinar les activitats administratives i de gestió de la inspecció territorial de la Inspecció de Treball.
b) Organitzar, fer el seguiment i l'avaluació de les activitats administratives i de gestió que es deriven de la tasca inspectora i de comprovació i control de la inspecció territorial de la Inspecció de Treball.
c) Coordinar i supervisar les activitats de la inspecció territorial de la Inspecció de Treball en matèria d'informació estadística, recursos humans i gestió econòmica i patrimonial, en coordinació amb la Secretaria General del Departament.
d) Coordinar les activitats del registre de la inspecció territorial de la Inspecció de Treball en coordinació amb la Secretaria General del Departament.
e) Coordinar i supervisar les activitats adreçades a facilitar informació i atenció a la ciutadania, pel que fa referència als àmbits de competència de la Inspecció de Treball al territori, així com els seus procediments d'actuació en coordinació amb la Secretaria General del Departament.
f) Coordinar les activitats i les actuacions relatives a la prevenció de riscos laborals en coordinació amb la Secretaria General del Departament.
g) Organitzar i supervisar el funcionament intern de la inspecció territorial de la Inspecció de Treball.
h) Altres funcions de naturalesa anàloga que li siguin encomanades pels seus superiors jeràrquics.



data actualització (09/09/2016)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya