Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Responsable de Suport Administratiu a l'Oficina de Comunicació

    Organigrama

Responsable

Sra.   Helena Merino Fernández

Càrrec

responsable de Suport Administratiu a l'Oficina de Comunicació

Adreça
Carrer de la Diputació, 355
Població
08009  Barcelona
Telèfon
93 551 20 00
Fax
93 551 24 23
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible

Funcions

Organitzar i executar les tasques administratives de suport al cap de l'Oficina de Comunicació i de tot el personal que en depèn.

Impulsar, coordinar i executar les tasques administratives derivades dels expedients de l'Oficina.

Coordinar les subscripcions a les diferents publicacions amb què treballen els alts càrrecs del Departament, l'Oficina de Comunicació i els serveis territorials del Departament.

Controlar els moviments administratius de personal de l'Oficina: calendaris de torns, horaris, incidències, etc.

Responsabilitzar-se de la subhabilitació de l'Oficina de Comunicació.

Vetllar pel bon funcionament del material logístic de l'Oficina.

Portar el control i el seguiment de la contractació de les agències de premsa, des del plec de clàusules administratives fins a les factures que es generen.

Gestionar les demandes dels periodistes de l'Oficina i portar el control dels actes i esdeveniments.

Gestionar les trucades del cap de l'Oficina de Comunicació.

Qualsevol altra funció que se li encomani de naturalesa anàloga.

A més, les pròpies del cos o escala a què ha de pertànyer la persona funcionària que l'ocupi (article 66 del Decret legislatiu 1/1997).

data actualització (17/12/2018)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya