Carrer de la Diputació, 355 08009 Barcelona
Responsable
Sra. Cristina Mínguez Lucas
Càrrec
responsable de Suport Administratiu de l'àmbit de RRHH (DGPEIS)
93 551 27 51
(Fax) 93 551 24 51
Sí
Funcions
Tramitar les incidències i altres sol·licituds relatives al portal ATRI del personal de la Direcció General.
Mantenir i explotar les dades del sistema de control horari i de presència del personal d'administració i serveis de la Direcció General, per extreure'n dades i confeccionar llistes o informes.
Tramitar els permisos i llicències del personal adscrit a la Direcció General.
Donar suport administratiu en l'elaboració de propostes i informes relacionats amb l'àmbit dels recursos humans de la Direcció General.
Col·laborar en la implementació del Sistema de Gestió de Documentació Administrativa i coordinar la transferència de documentació a l'Arxiu Central.
Codificar, ordenar, classificar i mantenir l'arxiu dels documents generats pel Servei, així com també controlar la digitalització dels expedients de personal.
Gestionar l'agenda del/de la cap del Servei i preparar la documentació necessària per a les convocatòries, reunions o grups de treball en què participa.
Gravar en el programa de Gestió Integrada de Personal (GIP) la informació relativa a titulacions i formació del personal d'administració i serveis i personal laboral de la Direcció General.
Elaborar i lliurar les targetes d'identificació del personal del cos de Bombers, bombers voluntaris, personal d'administració i serveis i personal laboral de la Direcció General.
Qualsevol altra funció de tipus administratiu que se li encarregui.
A més, les pròpies del cos o l'escala a què ha de pertànyer la persona funcionària que l'ocupi (article 66 del Decret legislatiu 1/1997).
Normativa