Carrer de Sepúlveda, 148-150 08011 Barcelona
Funcions
a) Donar indicacions per al seguiment homogeni de l'aplicació dels criteris d'interpretació de la normativa i supervisar-ne la correcta aplicació.
b) Rebre i custodiar els expedients de sol·licituds i la documentació de les autoritzacions inicials de permisos de treball, i requerir les persones interessades, si escau, perquè aportin nova documentació.
c) Examinar i valorar el contingut dels expedients, i consultar i valorar els informes emesos per altres organismes.
d) Notificar l'inici del tràmit d'audiència, examinar les al·legacions presentades per les persones interessades, elaborar els informes de proposta de resolució i coordinar les signatures de la resolució conjunta de residència i treball.
e) Altres funcions de naturalesa anàloga que se li encomanin.
Normativa
- DECRET 56/2024, de 12 de març, de reestructuració del Departament d'Empresa i Treball.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 9122)
- DECRET 289/2016, de 30 d'agost, de reestructuració del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 7196)
- DECRET 49/2010, de 30 de març, pel qual s'adapta l'estructura i el funcionament dels Serveis Territorials a la Catalunya Central i a l'Alt Pirineu i Aran del Departament de Treball i es reestructura la Secretaria General.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 5607)
- DECRET 199/2007, de 10 de setembre, de reestructuració del Departament de Treball.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 4967)
Informació addicional