Funcions
a) Gestionar el personal docent adscrit a la seu dels serveis territorials corresponents i als centres i serveis educatius de l'àmbit territorial de la seva competència.
b) Gestionar les dotacions de personal docent als centres i serveis educatius, el control permanent de les dotacions de personal i de les vacants dels centres públics, d'acord amb la seva naturalesa i la seva qualificació
a partir de les plantilles prèviament fixades.
c) Tramitar la incoació d'expedients disciplinaris, així com l'aplicació de les sancions corresponents.
d) Actualitzar permanentment el sistema d'informació del personal.
e) Dur a terme les modificacions relatives a la nòmina del personal docent, així com la gestió dels assumptes referits a retencions i reintegraments, emissió de liquidacions d'havers i de cartes de pagament.
f) Gestionar els tràmits referents a la Seguretat Social i a MUFACE del personal docent.
g) Dur a terme les gestions i els tràmits propis dels processos de nomenament i assignació del personal docent dels centres públics i serveis educatius, inclòs el personal directiu docent.
h) Qualsevol altra funció que li sigui encomanada en relació amb les anteriors.