Funcions
a) Gestionar i tramitar els assumptes relatius als centres públics i centres privats en l'àmbit territorial.
b) Coordinar la gestió dels assumptes relatius al personal d'administració i serveis adscrit.
c) Dirigir l'elaboració de la nòmina del personal d'administració i serveis.
d) Gestionar els serveis escolars en l'àmbit territorial corresponent.
e) Supervisar els serveis generals dels serveis territorials, l'atenció al públic, el registre general i l'arxiu general. En el cas dels Serveis Territorials a Girona, aquesta funció s'exerceix sens perjudici de les assignades
a la Gerència de Serveis Comuns de la Delegació Territorial del Govern a Girona pel Decret 6/2010, de 26 de gener.
f) Assessorar i donar suport jurídic als òrgans dels serveis territorials, emetre informes i elaborar propostes de resolució.
g) Efectuar el seguiment i el control dels serveis informàtics en el seu àmbit territorial d'acord amb les directius de la Direcció de Serveis.
h) Coordinar l'assessorament als centres públics en l'àmbit de la direcció i el govern dels centres.
i) Coordinar i supervisar les actuacions referents a la prevenció de riscos laborals.
j) Qualsevol altra funció que li sigui encomanada en relació amb les anteriors.