Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Secció d'Operacions i Registre

    Organigrama

Responsable

Sra.   Montserrat Romà Roura

Càrrec

Cap de la Secció d'Operacions i Registre

Adreça
Plaça de Pompeu Fabra, 1
Població
17002  Girona
Telèfon
872 97 50 00
Fax
872 97 51 59
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible

Funcions

a) Coordinar els criteris d'informació i d'atenció presencial dels diferents nivells de l'oficina i gestionar les accions adreçades a la informació i l'atenció a la ciutadania.

b) Supervisar els punts d'atenció a la ciutadania de l'oficina (presencials, telemàtics i telefònics i d'autoservei) .

c) Gestionar, en coordinació amb els diferents serveis territorials, la cita prèvia per als serveis i tràmits que ho requereixin.

d) Coordinar la distribució de les publicacions i d'altres elements de difusió de l'activitat de l'Administració, posats a disposició del ciutadà.

e) Establir els criteris operatius del registre general i dels registres interns, així com l'administració i el manteniment de les taules mestres de l'aplicació corporativa s@rcat.

f) Gestionar el registre general d'entrada i sortida de documents de tots els serveis territorials ubicats a les seus corporatives, d'acord amb la normativa vigent i els criteris de l'òrgan competent en la matèria.

g) Qualsevol altra de naturalesa anàloga que li sigui encomanada.



data actualització (21/12/2015)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya