Funcions
a) Coordinar l'elaboració, l'actualització i la difusió, mitjançant els diversos canals establerts, de la informació sobre els serveis i productes que presta l'Administració de la Generalitat a Girona, d'acord amb la resta d'òrgans competents en la matèria i el model corporatiu d'atenció presencial.
b) Homogeneïtzar els criteris d'atenció presencial que prestin els diferents òrgans i organismes de l'Administració de la Generalitat a Girona, com també dels sistemes d'informació que hi estiguin vinculats.
c) Atendre i assessorar la ciutadania sobre els serveis i productes que presten els òrgans i organismes de l'Administració de la Generalitat.
d) Atendre i assessorar la ciutadania sobre els serveis i productes que presten les altres administracions presents al territori, sempre que sigui possible.
e) Donar informació a les persones interessades sobre l'estat de tramitació, o la situació en què es troben els serveis i productes sol·licitats a l'Administració de la Generalitat o als seus organismes, en funció de la disponibilitat dels mitjans informàtics i en el marc del la legislació vigent en matèria de protecció de dades de caràcter personal.
f) Efectuar els tràmits per facilitar l'atenció presencial i la prestació dels serveis i productes dels òrgans i organismes de l'Administració de la Generalitat als usuaris que s'hi adrecen, inclòs el registre de la documentació aportada, el cobrament de taxes i el tractament de les queixes i suggeriments, d'acord amb l'òrgan competent per raó de la matèria i el model corporatiu d'atenció presencial.
g) Coordinar les funcions d'atenció especialitzada a la ciutadania que prestin els òrgans adscrits als serveis territorials departamentals a Girona.
h) Coordinar i supervisar el funcionament del registre general d'entrada i sortida de documents i del registre intern dels diferents òrgans i organismes ubicats a les seus corporatives de la Generalitat a Girona.
i) Promoure la millora contínua i la simplificació de processos en l'àmbit de l'atenció a la ciutadania, així com elaborar i mantenir la carta de serveis de l'Oficina i establir indicadors de qualitat.
j) Qualsevol altra de naturalesa anàloga que li sigui encomanada.