AccÚs al contingut (Alt + 1)
AccÚs al men˙ de la secciˇ (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Oficina d'Atenció Ciutadana a Girona

    Organigrama

Responsable

Sra.   MercŔ Nadal Farreras

Càrrec

cap de l'Oficina d'Atenciˇ Ciutadana a Girona

Adreça
Plaša de Pompeu Fabra, 1
Població
17002  Girona
Telèfon
872 97 50 00
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible
Horari de registre i d'atenció


de l'1 de setembre al 30 de juny: de dilluns a divendres, de 9 a 17 h.
de l'1 de juliol al 31 d'agost: de dilluns a divendres, de 9 a 15 h.

Dies amb horari especial
5 de gener: de 9 a 14 h.
23 d'abril: de 9 a 14 h.
24 de desembre: de 9 a 14 h.
31 de desembre: de 9 a 14 h.

Observacions

Podeu demanar cita pels canals segŘents:
  • - Internet: https://gen.cat/citaprevia
  • - Presencialment durant l'horari de l'Oficina.
  • - Per telŔfon: 872 975 124 (de dilluns a divendres de 9 a 15 h)
Per demanar cita per al trÓmit de Complement de pensions, prestacions i altres ajuts estatals de Renda garantida de ciutadania, tambÚ podeu trucar al telŔfon 900 400 012

Funcions

a) Coordinar l'elaboraciˇ, l'actualitzaciˇ i la difusiˇ, mitjanšant els diversos canals establerts, de la informaciˇ sobre els serveis i productes que presta l'Administraciˇ de la Generalitat a Girona, d'acord amb la resta d'˛rgans competents en la matŔria i el model corporatiu d'atenciˇ presencial.

b) Homogene´tzar els criteris d'atenciˇ presencial que prestin els diferents ˛rgans i organismes de l'Administraciˇ de la Generalitat a Girona, com tambÚ dels sistemes d'informaciˇ que hi estiguin vinculats.

c) Atendre i assessorar la ciutadania sobre els serveis i productes que presten els ˛rgans i organismes de l'Administraciˇ de la Generalitat.

d) Atendre i assessorar la ciutadania sobre els serveis i productes que presten les altres administracions presents al territori, sempre que sigui possible.

e) Donar informaciˇ a les persones interessades sobre l'estat de tramitaciˇ, o la situaciˇ en quŔ es troben els serveis i productes solĚlicitats a l'Administraciˇ de la Generalitat o als seus organismes, en funciˇ de la disponibilitat dels mitjans informÓtics i en el marc del la legislaciˇ vigent en matŔria de protecciˇ de dades de carÓcter personal.

f) Efectuar els trÓmits per facilitar l'atenciˇ presencial i la prestaciˇ dels serveis i productes dels ˛rgans i organismes de l'Administraciˇ de la Generalitat als usuaris que s'hi adrecen, incl˛s el registre de la documentaciˇ aportada, el cobrament de taxes i el tractament de les queixes i suggeriments, d'acord amb l'˛rgan competent per raˇ de la matŔria i el model corporatiu d'atenciˇ presencial.

g) Coordinar les funcions d'atenciˇ especialitzada a la ciutadania que prestin els ˛rgans adscrits als serveis territorials departamentals a Girona.

h) Coordinar i supervisar el funcionament del registre general d'entrada i sortida de documents i del registre intern dels diferents ˛rgans i organismes ubicats a les seus corporatives de la Generalitat a Girona.

i) Promoure la millora contÝnua i la simplificaciˇ de processos en l'Ómbit de l'atenciˇ a la ciutadania, aixÝ com elaborar i mantenir la carta de serveis de l'Oficina i establir indicadors de qualitat.

j) Qualsevol altra de naturalesa anÓloga que li sigui encomanada.



data actualització (14/09/2023)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya