Plaça de Pompeu Fabra, 1 17002 Girona
Responsable
Sr. Alexandre Porta Tallant
Càrrec
cap de la Secció de Gestió Documental
872 97 50 00
(Fax) 872 97 51 59
Sí
Funcions
a) Gestionar l'arxiu central de la Delegació Territorial del Govern a Girona, d'acord amb la normativa vigent i els criteris de l'òrgan competent en la matèria.
b) Gestionar i implementar actuacions de millora del sistema de gestió documental comú dels serveis territorials al llarg del cicle de vida dels documents: producció, tramitació, control, avaluació, conservació, eliminació i transferència en les fases activa i semiactiva.
c) Organitzar, mantenir i custodiar l'arxiu de gestió dels diferents serveis territorials ubicats a la seu corporativa, i facilitar-los un préstec dels documents de gestió àgil i adaptat al màxim possible a les necessitats específiques de cada òrgan o organisme.
d) Qualsevol altra de naturalesa anàloga que li sigui encomanada.
Normativa