Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Secció de Gestió Documental

    Organigrama

Responsable

Sra.   M Àngels Adroer Pellicer

Càrrec

cap de la Secció de Gestió Documental

Adreça
Plaça de Pompeu Fabra, 1
Població
17002  Girona
Telèfon
872 97 50 00
Fax
872 97 51 59
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible

Funcions

a) Gestionar l'arxiu central de la Delegació Territorial del Govern a Girona, d'acord amb la normativa vigent i els criteris de l'òrgan competent en la matèria.

 b) Gestionar i implementar actuacions de millora del sistema de gestió documental comú dels serveis territorials al llarg del cicle de vida dels documents: producció, tramitació, control, avaluació, conservació, eliminació i transferència en les fases activa i semiactiva.

c) Organitzar, mantenir i custodiar l'arxiu de gestió dels diferents serveis territorials ubicats a la seu corporativa, i facilitar-los un préstec dels documents de gestió àgil i adaptat al màxim possible a les necessitats específiques de cada òrgan o organisme.

d) Qualsevol altra de naturalesa anàloga que li sigui encomanada.



data actualització (21/12/2015)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya