Passeig del President Tarradellas, 12 43800 Valls
977 92 23 00
(Fax) 977 60 86 93
No informat
Funcions
Als negociats de Coordinació Administrativa els correspon actuar com a interlocutor únic amb el cap policial de l'àrea corresponent i els negociats de Recursos Humans, els de Serveis Generals, els de Suport Administratiu, el de Gestió Administrativa, el de Gestió Logística i el de Gestió Econòmica i Coordinació de Serveis, en relació amb les funcions següents:
Tramitar els assumptes relatius a la gestió de personal de l'àrea bàsica policial i les dades relacionades.
Gestionar l'arxiu i el registre intern de l'àrea bàsica policial.
Gestionar la infraestructura interna, el manteniment de l'edifici i els serveis de neteja de les instal·lacions de l'àrea bàsica policial.
Controlar el material policial de l'àrea bàsica policial.
Fer d'interlocutor en matèria d'informàtica i telecomunicacions de l'àrea bàsica policial.
Introduir a l'aplicació informàtica les dades relatives a les citacions judicials i notificacions al personal funcionari del cos de mossos d'esquadra adscrits a l'àrea bàsica policial.
Qualsevol altra funció que se'ls encomani relacionada amb les anteriors.
Normativa