Carrer del Ter, s/n 17600 Figueres
Responsable
Sra. Laura Gadea i Bosch
Càrrec
cap del Negociat de Coordinació Administrativa de l'ABP l'Alt Empordà - Figueres
972 54 18 00
(Fax) 972 67 57 05
No informat
Funcions
Als negociats de Coordinació Administrativa els correspon actuar com a interlocutor únic amb el cap policial de l'àrea corresponent i els negociats de Recursos Humans, els de Serveis Generals, els de Suport Administratiu, el de Gestió Administrativa, el de Gestió Logística i el de Gestió Econòmica i Coordinació de Serveis, en relació amb les funcions següents:
Tramitar els assumptes relatius a la gestió de personal de l'àrea bàsica policial i les dades relacionades.
Gestionar l'arxiu i el registre intern de l'àrea bàsica policial.
Gestionar la infraestructura interna, el manteniment de l'edifici i els serveis de neteja de les instal·lacions de l'àrea bàsica policial.
Controlar el material policial de l'àrea bàsica policial.
Fer d'interlocutor en matèria d'informàtica i telecomunicacions de l'àrea bàsica policial.
Introduir a l'aplicació informàtica les dades relatives a les citacions judicials i notificacions al personal funcionari del cos de mossos d'esquadra adscrits a l'àrea bàsica policial.
Qualsevol altra funció que se'ls encomani relacionada amb les anteriors.
Normativa
- RESOLUCIÓ INT/2174/2022, de 7 de juliol, per la qual es resol la convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió de tretze llocs de comandament de la Direcció General de la Policia (convocatòria de provisió núm. INT/02/22).. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 8711)
- ORDRE INT/235/2012, de 31 de juliol, sobre els negociats de la Direcció General de la Policia del Departament d'Interior.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 6187)