Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Oficina Gestora de l'Acreditació de Competències en Tecnologies de la Informació i la Comunicació (ACTIC)

    Organigrama

Responsable

Sr.   Josep Toda Rodon

Càrrec

coordinador de l'Oficina Gestora de l'ACTIC

Adreça
Carrer de Salvador Espriu, 45-51
Població
08908  L'Hospitalet de Llobregat
Telèfon
93 557 43 00
Fax
93 557 40 25

Funcions

  • Fer les propostes d'autorització dels centres col·laboradors.
  • Dur a terme el seguiment tècnic i administratiu i la supervisió dels centres col·laboradors.
  • Gestionar el portal d'Internet ACTIC.
  • Elaborar les propostes de disseny de la prova d'avaluació, així com fer les propostes de revisió i actualització dels continguts competencials de l'ACTIC.
  • Fer propostes sobre la determinació dels títols, diplomes i certificats que poden ser considerats equivalents als que regula aquest Decret.
  • Informar, assessorar i orientar les persones interessades, directament o mitjançant altres canals institucionals, en relació amb les característiques de l'acreditació i el procediment per a l'obtenció de l'ACTIC.
  • Gestionar el procés d'inscripció, avaluació, certificació i registre de les persones usuàries de l'ACTIC.
  • Gestionar les reclamacions presentades per les persones usuàries de l'ACTIC.
  • Proporcionar al Servei d'Atenció Ciutadana de la Generalitat de Catalunya informació actualitzada referent a l'ACTIC.
  • Preparar i emetre informes de seguiment relatius al procediment per a l'obtenció de l'ACTIC i fer propostes de millora.
  • Gestionar el Registre de l'ACTIC.


data actualització (04/01/2017)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya