Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Responsable de Suport Administratiu de l'àmbit de selecció (DGPEIS)

    Organigrama

Responsable

Sra.   Ana Peña Flores

Càrrec

Responsable de Suport Administratiu de l'àmbit de selecció (DGPEIS)

Adreça
Carrer de la Diputació, 355
Població
08009  Barcelona
Telèfon
93 551 27 38
Fax
93 551 24 22
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible

Funcions

Gestionar, actualitzar i mantenir la base de dades que conté la informació sobre les dades acadèmiques o de formació del personal del cos de Bombers.

Donar suport administratiu en la gestió dels processos de selecció que es gestionen des del Servei i, en especial, als tribunals qualificadors i comissions d'avaluació.

Mantenir i actualitzar la informació relativa als processos de selecció i provisió del cos de Bombers que es fa pública al web de la Generalitat de Catalunya i a la intranet de la Direcció General.

Controlar les despeses derivades dels processos de selecció que gestiona el Servei (material i personal col·laborador).

Coordinar el registre d'entrada i sortida de la documentació general del Servei.

Col·laborar en la implementació del Sistema de Gestió de Documentació Administrativa i coordinar la transferència de documentació a l'Arxiu Central.

Codificar, ordenar, classificar i mantenir l'arxiu dels documents generals del Servei.

Gestionar l'agenda del cap del Servei i preparar la documentació necessària per a les convocatòries, reunions o grups de treball en què participa el cap del Servei.

Qualsevol altra funció de tipus administratiu que se li encarregui.

A més, les pròpies del cos o escala a què ha de pertànyer la persona funcionària que l'ocupi (article 66 del Decret legislatiu 1/1997).


data actualització (05/12/2014)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya