Carrer de la Diputació, 355 08009 Barcelona
Responsable
Sra. Ana Peña Flores
Càrrec
responsable de Suport Administratiu, àmbit selecció (DGPEIS)
93 551 27 38
(Fax) 93 551 24 22
Sí
Funcions
Gestionar, actualitzar i mantenir la base de dades que conté la informació sobre les dades acadèmiques o de formació del personal del cos de Bombers.
Donar suport administratiu en la gestió dels processos de selecció que es gestionen des del Servei i, en especial, als tribunals qualificadors i comissions d'avaluació.
Mantenir i actualitzar la informació relativa als processos de selecció i provisió del cos de Bombers que es fa pública al web de la Generalitat de Catalunya i a la intranet de la Direcció General.
Controlar les despeses derivades dels processos de selecció que gestiona el Servei (material i personal col·laborador).
Coordinar el registre d'entrada i sortida de la documentació general del Servei.
Col·laborar en la implementació del Sistema de Gestió de Documentació Administrativa i coordinar la transferència de documentació a l'Arxiu Central.
Codificar, ordenar, classificar i mantenir l'arxiu dels documents generals del Servei.
Gestionar l'agenda del cap del Servei i preparar la documentació necessària per a les convocatòries, reunions o grups de treball en què participa el cap del Servei.
Qualsevol altra funció de tipus administratiu que se li encarregui.
A més, les pròpies del cos o escala a què ha de pertànyer la persona funcionària que l'ocupi (article 66 del Decret legislatiu 1/1997).
Normativa