Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Responsable de Coordinació Administrativa, de l'Àmbit Administració i RRHH (DGPEIS)

    Organigrama

Responsable

Sra.   Aurora Sánchez Arjona

Càrrec

Responsable de Coordinació Administrativa, de l'Àmbit Administració i RRHH

Adreça
Carrer de la Diputació, 355
Població
08009  Barcelona
Telèfon
93 551 27 11
Fax
93 551 24 68
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible

Funcions

Coordinar i supervisar les tasques administratives derivades dels expedients tramitats a la Subdirecció.

Coordinar i supervisar el registre d'entrada i sortida de la documentació general de la Subdirecció.

Gestionar l'agenda, filtrar les trucades telefòniques i les visites del/de la subdirector/a.

Preparar la documentació necessària per a les convocatòries, reunions o grups de treball en els què participa el/la subdirector/a.

Coordinar l'actualització i classificació de l'arxiu dels documents generals de la Subdirecció.

Gestionar la documentació administrativa de la Subdirecció General de Recursos Humans i Administració, implantant els criteris bàsics d'organització que integren aquesta documentació, en les seves diferents fases, fins al seu lliurament a l'Arxiu Central d'acord amb la normativa vigent.

Tenir cura dels expedients de personal dels quals el/la subdirector/a en té la custòdia.

Gestionar la formació de tot el personal de la Direcció General.

Coordinar i gestionar la tramitació dels expedients de danys personals.

Coordinar i gestionar la tramitació dels expedients dels bombers que passen a segona activitat.

Recercar la normativa i jurisprudència relativa a la matèria de recursos humans i d'altra pròpia de les funcions de la subdirecció general.

Control d'absentisme laboral del personal adscrit a la Direcció General.

Coordinar les tasques dels responsables de suport administratiu de la subdirecció general.

Col·laborar en l'elaboració d'informes i estudis relacionats amb matèries pròpies de la subdirecció general.

Col·laborar en els processos de provisió provisional i definitiu de llocs de treball.

Col·laborar en l'establiment de processos de definició de circuits de gestió de personal.

Tramitar i fer el seguiment de les propostes de modificació de la relació de llocs de treball.

Contactar amb els membres dels òrgans de representació de personal.

Qualsevol altra funció que li sigui encomanada.

data actualització (27/02/2017)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya