Carrer de la Diputació, 355 08009 Barcelona
Responsable
Sr. Aurora Sánchez i Arjona
93 551 27 11
(Fax) 93 551 24 68
Sí
Funcions
Coordinar i supervisar les tasques administratives derivades dels expedients tramitats a la Subdirecció General.
Coordinar i supervisar el registre d'entrada i sortida de la documentació general de la Subdirecció General.
Gestionar l'agenda, filtrar les trucades telefòniques i les visites del subdirector general.
Preparar la documentació necessària per a les convocatòries, reunions o grups de treball en què participa el subdirector general.
Coordinar l'actualització i la classificació de l'arxiu documental de la Subdirecció General.
Gestionar la documentació administrativa de la Subdirecció, implantant els criteris bàsics d'organització que integren aquesta documentació, en les seves diferents fases fins al seu lliurament a l'Arxiu Central d'acord amb la normativa vigent.
Tenir cura dels expedients de personal que són custodiats per la Subdirecció General.
Gestionar la formació del personal adscrit a la Direcció General.
Coordinar i gestionar la tramitació dels expedients de danys personals i del procediment de comunicació en cas de defunció de personal adscrit a la Direcció General.
Tramitar les autoritzacions de comissions de serveis amb o sense indemnització.
Fer el seguiment dels controls d'absentisme laboral del personal adscrit a la Direcció General.
Col·laborar en l'elaboració d'informes i estudis relacionats amb matèries pròpies de la Subdirecció General.
Col·laborar en l'establiment de processos de definició de circuits de gestió de personal.
Contactar amb els membres dels òrgans de representació de personal.
Qualsevol altra funció que li sigui encomanada de naturalesa anàloga.
A més, les pròpies del cos o l'escala a què ha de pertànyer la persona funcionària que l'ocupi (article 66 del Decret legislatiu 1/1997).
Normativa