Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Secció de Gestió de Personal Docent (Serveis Territorials a Barcelona Comarques)

    Organigrama

Responsable

Sra.   Maria Isabel Zamora Santos

Càrrec

cap de la Secció de Gestió de Personal Docent (Serveis Territorials a Barcelona Comarques)

Adreça
Carrer de Casp, 15
Població
08010  Barcelona
Telèfon
93 481 60 00
Fax
93 481 60 33

Funcions

- Gestionar el personal docent adscrit a la seu del servei territorial i als centres i serveis educatius de l'àmbit territorial de la seva competència.
- Gestionar les dotacions de personal docent als centres i serveis educatius, el control permanent de les dotacions de personal i de les vacants dels centres públics, atenent la seva naturalesa i la seva qualificació a partir de les plantilles prèviament fixades.
- Tramitar la incoació d'expedients disciplinaris així com l'aplicació de les sancions corresponents.
- Actualitzar permanentment el sistema d'informació del personal, consignant-hi puntualment les incidències i les modificacions de la situació administrativa del personal.
- Dur a terme les modificacions relatives a la nòmina del personal docent, així com la gestió dels assumptes referits a retencions i reintegraments, emissió de liquidacions d'havers i de cartes de pagament.
- Gestionar els tràmits referents a Seguretat Social i MUFACE del personal docent.
- Dur a terme les gestions i els tràmits propis dels processos de nomenament i assignació del personal docent dels centres públics i serveis educatius, inclòs el personal directiu docent.
- Qualsevol altre que li sigui encomanda en relació amb les anteriors.


data actualització (14/11/2018)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya