Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Secció de Gestió de Personal Docent (Serveis Territorials a la Catalunya Central)

    Organigrama

Responsable

Sra.   Sílvia Armengou Coca

Càrrec

cap de la Secció de Gestió de Personal Docent

Adreça
Carretera de Vic, 175
Població
08243  Manresa
Telèfon
936 930 590
Fax
938 731 755

Observacions

Àmbit territorial: comarques de l'Anoia, el Bages, el Berguedà, el Moianès, Osona i el Solsonès.

Funcions

- Gestionar el personal docent adscrit a la seu del servei territorial i als centres i serveis educatius de l'àmbit territorial de la seva competència.
- Gestionar les dotacions de personal docent als centres i serveis educatius, el control permanent de les dotacions de personal i de les vacants dels centres públics, atenent la seva naturalesa i la seva qualificació a partir de les plantilles prèviament fixades.
- Tramitar la incoació d'expedients disciplinaris així com l'aplicació de les sancions corresponents.
- Actualitzar permanentment el sistema d'informació del personal, consignant-hi puntualment les incidències i les modificacions de la situació administrativa del personal.
- Dur a terme les modificacions relatives a la nòmina del personal docent, així com la gestió dels assumptes referits a retencions i reintegraments, emissió de liquidacions d'havers i de cartes de pagament.
- Gestionar els tràmits referents a Seguretat Social i MUFACE del personal docent.
- Dur a terme les gestions i els tràmits propis dels processos de nomenament i assignació del personal docent dels centres públics i serveis educatius, inclòs el personal directiu docent.
- Qualsevol altra que li sigui encomanada en relació amb les anteriors.

data actualització (07/09/2018)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya