Funcions
a) Conèixer el pressupost assignat a la seva subdirecció, així com proposar-ne el seu avantprojecte, amb criteris d'optimització.
b) Coordinar i supervisar el funcionament i l'organització de les Seccions que en depenen, així com dels corresponents equips humans.
c) Impulsar polítiques de millora, innovació i desenvolupament dins del seu àmbit d'actuació.
d) Participar, en matèria de formació professional, amb altres organismes de la Generalitat de Catalunya competents també en aquesta matèria. Així com amb altres òrgans implicats d'abast local, regional, estatal o internacional.
e) Coordinar la preparació i elaboració de la proposta de l'avantprojecte de pressupost i de la documentació complementària que forma part deis pressupostos de la Generalitat de Catalunya.
f) Elaborar les Bases d'execució del pressupost.
g) Elaborar la proposta d'expedients de modificacions pressupostàries i les propostes d'expedients pluriennals i fer el seguiment del escenaris pluriennals.
h) Fer els informes i les memòries preceptius previs a l'elaboració de normativa i els altres que es determinin necessaris en matèria econòmica.
i) Organitzar el procediment de comptabilització de l'execució del pressupost, que inclou l'execució pressupostària de subvencions que gestiona el Consorci.
j) Coordinar la comptabilitat pressupostària, financera i patrimonial.
k) Avaluar l'execució del pressupost.
1) Elaborar la proposta de liquidació del pressupost i els comptes anuals i retre comptes.
m) Coordinar totes les qüestions relacionades amb els ingressos i els pagaments del Consorci i la tramitació deis expedients en via executiva.
n) Organitzar la gestió dels llibres auxiliars.
o) Coordinar i gestionar l'inventari deis béns mobles, immobles i immaterials, el manteniment de les dependències, del subministrament de materials i les assegurances.
p) Dirigir i coordinar la tramitació dels expedients de contractació administrativa.
q) Aprovar expedients de contractació menors.
r) Exercir d'òrgan de control econòmic financer en les meses de contractació.
s) Coordinar la contractació administrativa de les diferents unitats del Consorci i les auditories de comptes anuals i del compliment de la normativa i legalitat.
t) Elaborar informes.
u) Qualsevol altra funció que, d'acord amb la seva naturalesa, li sigui encomanda expressament pels seus superiors jeràrquics.
Informació addicional