Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Responsable de Coordinació Administrativa (Regió d'Emergències Terres de l'Ebre)

    Organigrama

Responsable

Sr.   Abel Santiago Lozano

Càrrec

Responsable de Coordinació Administrativa (Regió d'Emergències Terres de l'Ebre)

Adreça
Avinguda de Jesús, 27-33
Població
43500  Tortosa
Telèfon
977 49 70 64
Fax
977 49 70 80

Funcions

Donar suport a la gestió i fer la tramitació administrativa dels expedients que afectin el cos de Bombers i el personal d'administració i tècnic adscrit a la regió d'emergències i fer-ne la gestió administrativa corresponent.

Gestionar els contractes menors i les despeses del fons de maniobra.

Atendre les consultes telefòniques o presencials de caràcter tècnic i administratiu del personal adscrit a la regió d'emergències.

Coordinar el registre d'entrada i sortida de la documentació general de la regió d'emergències, per derivar la correspondència a les unitats que correspongui.

Gestionar l'agenda del cap de la Secció d'Administració de la Regió i tenir cura de l'atenció general en l'àmbit de la regió d'emergències.

Donar suport administratiu a les tramitacions dels expedients relatius a edificis i instal·lacions, subministraments, equipaments, gestió del magatzem i gestió del parc mòbil.

Preparar la convocatòria i la documentació necessària de les reunions de treball.

Atendre i solucionar incidències que, per la seva temàtica, pot resoldre.

Actualitzar, classificar i mantenir l'arxiu de documentació de la regió d'emergències.

Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que li encomanin.

A més, les pròpies del cos o l'escala a què ha de pertànyer la persona funcionària que l'ocupi (article 66 del Decret legislatiu 1/1997).


data actualització (30/06/2014)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya