Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Servei de Gestió i Tramitació de Sinistres

    Organigrama

Responsable

Sra.   Cristina Mateu Pulido

Adreça
Passeig de Gràcia, 19
Població
08007  Barcelona
Telèfon
93 316 20 00
Fax
93 316 22 46

Funcions

a) Fer el seguiment del conjunt de la sinistralitat de la Generalitat de Catalunya.
b) Establir els circuits de comunicació d'informació, control i seguiment de la tramitació dels sinistres entre els departaments de la Generalitat de Catalunya i els corredors d'assegurances i les entitats asseguradores.
c) Assessorar els departaments de la Generalitat de Catalunya i donar-los suport tècnic sobre les qüestions relatives a la gestió de sinistres.
d) Fer el seguiment de les valoracions i provisions tècniques que emeten les asseguradores de la Generalitat de Catalunya com a conseqüència d'un sinistre, incloent-hi les provinents del Consorci de Compensació d'Assegurances, i també verificar totes les indemnitzacions.
e) Reclamar directament a les entitats asseguradores, a les empreses i a particulars els danys soferts en el patrimoni de la Generalitat de Catalunya, o facilitar a les assessories jurídiques dels departaments tota la informació sobre aquestes reclamacions.
f) Fer el manteniment de la base de dades històrica sobre sinistralitat coneguda de l'Administració de la Generalitat de Catalunya.
g) Proposar al sub-director/a general el nomenament de perits de part de la persona assegurada i en terceria, i determinar les tasques que s'han de fer i el cost que comporten.
h) Totes les de naturalesa anàloga que li encarreguin o que li atribueixi la normativa vigent.
 
 



data actualització (12/05/2017)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya