Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Àrea d'Administració Digital

    Organigrama

Responsable

Sr.   Miquel Vecino Cubero

Càrrec

cap de l'Àrea d'Administració Digital

Adreça
Carrer del Foc, 57
Població
08038  Barcelona
Telèfon
93 316 20 00
Fax
93 316 21 00
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible

Funcions

a) Coordinar i fer el seguiment de l'execució dels projectes d'innovació i Administració digital.
b) Elaborar els informes de viabilitat, d'impacte i de cost-benefici previs a la producció de serveis electrònics.
c) Emetre informes en relació amb les disposicions que regulen qüestions relatives a la tramitació digital.
d) Implantar l'accés multicanal als serveis públics d'acord amb les estratègies corporatives.
e) Coordinar, des del punt de vista tecnològic, les iniciatives relacionades amb el web i la intranet departamentals.
f) Proposar la millora dels serveis mitjançant la utilització de les tecnologies de la informació i les comunicacions.
g) Donar suport a les unitats en el desenvolupament de projectes per a la prestació de serveis electrònics i d'intercanvi telemàtic d'informació, tant pel que fa al disseny com a la implantació i gestió del canvi.
h) Coordinar les accions encaminades a garantir la seguretat de la informació i la protecció de les dades de caràcter personal.
i) Donar suport tècnic als processos de contractació vinculats als projectes d'innovació i Administració digital.
j) Totes les de naturalesa anàloga que li encarreguin o que li atribueixi la normativa vigent.


data actualització (05/03/2021)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya