Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Secció d'Administració

    Organigrama

Responsable

Sr.   Salvador Burnau Sicart

Càrrec

cap de la Secció d'Administració

Adreça
Carrer del Marquès de Comillas, 67-69
Població
08202  Sabadell
Telèfon
93 748 44 55
Fax
93 748 44 53

Funcions

a) Executar les directrius i la vigilància en el compliment de les disposicions legals i reglamentàries relatives a
les competències del Departament.
b) Registrar i arxivar tota la documentació emesa i lliurada als serveis territorials.
c) Informar la comunitat educativa sobre els centres, serveis educatius i altres elements del sistema educatiu
que siguin competència del Departament.
d) Emetre certificats sobre documentació custodiada en els serveis territorials.
e) Gestionar el pressupost dels serveis territorials, la tramitació de subministraments i pagaments i la
tramitació de les dietes generades pel personal.
f) Elaborar la memòria anual d'activitats dels serveis territorials.
g) Gestionar els assumptes del personal d'administració i serveis.
h) Qualsevol altra funció que li sigui encomanada en relació amb les anteriors.



data actualització (08/01/2019)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya