Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Secció d'Administració

    Organigrama

Responsable

Sr.   Salvador Burnau Sicart

Càrrec

cap de Secció d'Administració

Adreça
Carrer del Marquès de Comillas, 67-69
Població
08202  Sabadell
Telèfon
93 748 44 55
Fax
93 748 44 53

Funcions

- Executar les directrius i la vigilància en el compliment de les disposicions legals i reglamentàries relatives a les competències del Departament.
- Registrar i arxivar la correspondència, les instàncies i, en general, tota la documentació emesa i lliurada als serveis territorials.
- Informar els pares, mares i tutors i, en general, la comunitat educativa, sobre els centres, serveis educatius i altres elements del sistema educatiu que siguin competència del Departament.
- Emetre certificacions sobre documentació custodiada en els serveis territorials.
- Gestionar el pressupost dels serveis territorials, la tramitació de subministraments i pagaments i la tramitació de les dietes generades pel personal.
- Elaborar la memòria anual d'activitats dels serveis territorials.
- Qualsevol altra que li sigui encomanda en relació amb les anteriors.

data actualització (13/04/2018)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya