Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Secció d'Afers Administratius

Responsable

Sra.   Maria Assumpció Tomás Vernet

Adreça
Carrer de Lluís Companys, 1
Població
25003  Lleida
Telèfon
973 03 23 00
Fax
973 03 23 45

Funcions

Les funcions d'aquesta Secció són les següents:

a) Gestionar els assumptes relatius als recursos humans de la Delegació Territorial.

b) Controlar les notificacions, comunicacions i requeriments generats a la Delegació Territorial.

c) Gestionar l'arxiu i coordinar la recaptació i la tramesa d'expedients i lligalls amb l'arxiu general.

d) Portar el control de la facturació i la supervisió de proveïdors en els contractes de la Delegació Territorial.

e) Controlar la caixa d'habilitació de la Delegació Territorial.

f) Dirigir la preparació i la tramitació dels edictes i les publicacions als diaris oficials.

g) Executar les tasques de manteniment, seguretat i prevenció de riscos.

h) Gestionar la tramitació i venda dels impresos tributaris.

i) Dirigir els aspectes relatius a la informàtica de la delegació i coordinar les tasques de captura de dades per a la seva incorporació al sistema informàtic.

j) Supervisar la gestió del registre general de la Delegació Territorial.


Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya