Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Secció d'Afers Administratius (ATC-Girona)


Adreça
Carrer de Barcelona, 54
Població
17002  Girona
Telèfon
972 94 28 28
Fax
972 94 28 73

Funcions

a) Gestionar els assumptes relatius als recursos humans de la delegació territorial, quant a la tramitació de vacances, permisos i llicències, control horari i incidències, activitats formatives, entre d'altres.

b) Supervisar el funcionament del registre de la Delegació Territorial.

c) Controlar les notificacions d'actes, requeriments i comunicacions generats per la Delegació Territorial, d'acord amb les instruccions rebudes del Servei de Notificacions i Afers Administratius de l'Àrea de Gestió Econòmica i Règim Interior.

d) Gestionar l'arxiu de la delegació territorial i coordinar la tramesa d'expedients i lligalls amb l'arxiu general de l'Agència Tributària de Catalunya.

e) Portar el control de la facturació i la supervisió de proveïdors en els contractes de la delegació territorial.

f) Controlar la caixa d'habilitació de la delegació territorial.

g) Distribuir i controlar les tasques de manteniment i seguretat de les instal·lacions de la delegació territorial.

h) Preparar la comanda de material consumible, recepcionar-lo i distribuir-lo, i portar-ne el control d'inventari.

i) Totes les de naturalesa anàloga que li encarreguin o li atribueixi la normativa vigent.



data actualització (09/05/2017)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya