Funcions
Les funcions d'aquesta Secció són les següents:
a) Gestionar els assumptes relatius als recursos humans de la Delegació Territorial.
b) Controlar les notificacions, comunicacions i requeriments generats a la Delegació Territorial.
c) Gestionar l'arxiu i coordinar la recaptació i la tramesa d'expedients i lligalls amb l'arxiu general.
d) Portar el control de la facturació i la supervisió de proveïdors en els contractes de la Delegació Territorial.
e) Controlar la caixa d'habilitació de la Delegació Territorial.
f) Dirigir la preparació i la tramitació dels edictes i les publicacions als diaris oficials.
g) Executar les tasques de manteniment, seguretat i prevenció de riscos.
h) Gestionar la tramitació i venda dels impresos tributaris.
i) Dirigir els aspectes relatius a la informàtica de la delegació i coordinar les tasques de captura de dades per a la seva incorporació al sistema informàtic.
j) Supervisar la gestió del registre general de la Delegació Territorial.