Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Servei de Notificacions i Afers Administratius

Responsable

Sra.   Montserrat Coma i Clarà

Càrrec

cap del Servei de Notificacions i Afers Administratius

Adreça
Passeig de la Zona Franca, 46
Població
08038  Barcelona
Telèfon
93 551 50 00
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible

Observacions

Accessibilitat: les persones amb mobilitat reduïda poden accedir a l'edifici pel carrer Cisell.

Funcions

a) Dirigir i coordinar les tasques de gestió de les notificacions d'actes, comunicacions i requeriments que es generin com a resultat dels procediments tributaris.

b) Vetllar per la correcta introducció de les dates de notificació en el sistema d'informació tributari, la confecció dels llistats i les remeses a correus i l'arxivament dels justificants de recepció de les notificacions.

c) Supervisar la tramitació dels edictes i les publicacions d'actes de notificació als diaris oficials corresponents.

d) Elaborar estadístiques i informes de temes relacionats amb les notificacions.

e) Dirigir i coordinar les qüestions relatives a logística interna i afers administratius.

f) Supervisar la gestió del registre general.

g) Dirigir i organitzar les activitats assignades al personal subaltern de l'Agència.

h) Totes les de naturalesa anàloga que li encarreguin o li atribueixi la normativa vigent.



data actualització (03/07/2018)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya