Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Servei d'Afers Administratius

Responsable

Sra.   Montserrat Coma i Clarà

Adreça
Passeig de la Zona Franca, 46
Població
08038  Barcelona
Telèfon
93 551 50 00
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible

Funcions

a) Gestionar els assumptes relatius als recursos humans de la Delegació Territorial de l'Agència.

b) Controlar les notificacions d'actes, comunicacions i requeriments que es generin a la Delegació Territorial.

c) Gestionar l'arxiu i coordinar la captació i la tramesa d'expedients i lligalls amb l'arxiu general de l'Agència Tributària de Catalunya.

d) Portar el control de la facturació i la supervisió de proveïdors en els contractes de la Delegació Territorial.

e) Controlar la caixa d'habilitació de la Delegació Territorial.

f) Dirigir la preparació i la tramitació dels edictes i les publicacions als diaris oficials corresponents.

g) Executar les tasques de manteniment, seguretat i prevenció de riscos.

h) Gestionar la tramitació i venda dels impresos tributaris.

i) Dirigir els aspectes relatius a la informàtica de la Delegació Territorial i coordinar les tasques adreçades a la captura de dades dels expedients per a la seva incorporació al sistema informàtic.

j) Supervisar la gestió del registre general de la Delegació Territorial.


data actualització (02/09/2016)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya