Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Secció d'Administració de la Regió d'Emergències de Lleida

    Organigrama

Responsable

Sra.   Consol Claverol Poza

Càrrec

Cap de la Secció d'Administració de la Regió d'Emergències de Lleida

Adreça
Carrer dels Bombers, s/n
Població
25199  Lleida
Telèfon
973 030 100
Fax
973 030 148

Funcions

Gestionar els expedients relatius a recursos humans i als aspectes retributius del personal adscrit a la seva regió d'emergències.
Fer el seguiment de l'execució dels contractes de subministraments, obres i serveis.
Gestionar el pressupost assignat a l'àmbit territorial i altra documentació econòmica i administrativa.
Controlar els consums de recursos materials de la seva regió d'emergències.
Donar suport tecnicoadministratiu i jurídic a la seva regió d'emergències.
Gestionar l'arxivament, custòdia i registre de la documentació pròpia de la seva regió d'emergències.
Gestionar les actuacions relacionades amb el manteniment dels edificis i instal·lacions.
Gestionar la distribució dels subministraments i equipaments propis i gestionar el magatzem territorial corresponent, si s'escau.
Portar a terme la gestió del parc mòbil adscrit al seu àmbit territorial corresponent.
Exercir qualsevol altra funció que li sigui encomanada en relació amb les anteriors.
A més, les pròpies del cos o l'escala a què ha de pertànyer la persona funcionària que l'ocupi (article 66 del Decret legislatiu 1/1997).


data actualització (23/11/2016)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya